CaspersMamma

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Veronica Sjöström - 26 maj 2011 11:05

Igår vart det och fira syrran :) Mycket trevligt och underbart och träffa henne :D  Saknar henne men det tar vi igen snart ;)

Älskling var duktig igår som började med baksidan, hinner inte idag men imogron ska vi fixa sanden och plattorna :D Sen har jag köpt krukor som jag ska ha där på baksidan. Ska bli mysigt och få pyssla på lite då och då.


Andra dagen  kisse får vara ute och springa.. han storm trivs, duktig är han som kommer direkt man ropar.


Idag har jag mått illa igen.. det är just mellan 7 och halv 9.. känns som om jag ska spy och blir varm som fan inte kroppen men annars mår magen bara bra, börjar fakitskt få lite babis mage men svårt och se när man har så mycke vilade muskler som är där ;) hehe


Imogron ska man börja klockan 5, vi håller på att rengöra runtorna på kolbäcksbron. Den ska besiktas imogron så vi måste vara klara då.


Ne nu ska jag ut och tjuv röka lite.


haré gött folket!  


Tjingeling!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards