CaspersMamma

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Veronica Sjöström - 24 maj 2011 10:20

Idag är det en sån dära dålig dag... iriterad.. (irri) och trött och slut och skit väder dessutom.

Är så less på att en person kan förstöra mellan två person så mycket som den göra. Och få så många att bli less på den så fort. Sjukligt. Man försöker prata med person för att vara snäll och att den personen ska få en chans att ändra sig men svårt när personen inte fattar något eller vill lyssna i huvudtaget!  Men men orkar fan inte bry mig längre, mår bara illa och bli förbannad så fort jag hör av dig eller se dig!!!


Sen en annan sak.. jag och älskling har berättat sakta men säkert för folk ang att vi ska ha barn, vi har sagt att ingen får säga det vidare. För vi vill säga det själva.. Men tyvärr så kan inte folk håll igen sina käftar, att förstöra en såna sak tycker jag är förjävligt ren ut sagt. Det är inte en tröja man har köpt eller en sak..!

Att inte folk fattar bättre!! Men nu vet vi vars vi har er.. ett förtronde är viktigt men bryter ni så brtyer jag!

Som man bäddar får man ligga   


Lotus är så söt, igår när vi skulle äta middag. Fick jag inte äta för jag skulle mysa med henne hela tiden, så fort jag slutade klia henne så hoppade hon efter min hand    Charm trollet mitt <3


Snart är det lunch och eftermiddagen går fort till 4 :P


haré gött folket!   


Tjingeling!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards