CaspersMamma

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

saknad

Av Veronica Sjöström - 14 september 2012 09:35

Saknaden är enorm stor, pressar in tårarna hela tiden ;(

Igår var jag till bodbyn efter mycket om och men, tyckte de kändes fel att fara dit, var ju som T,s vänner  och har alltid varit med dom tillsammans med T. Satt där kanske 1 timma men var på väg hela tiden att gråta och alla minnen kom.

Så jag bestämde mig för att åka vidare. När jag satt där i bilen i skogen efter grusvägen så kom tankar upp att hoppas det kliver fram en älg eller att köra riktigt åt helvete... men Casper kom upp fort där så tankarna ändrades men känns som om han kanske ha det bäst där borta och slippa  vara med någon som mår dåligt hela tiden! 

Men när jag kom fram dit jag skulle. Vände det mesta, kunde skratta och ha skoj.. Dom gjorde min kväll och är värda en stjärna i himmelen, är så tacksam för att dom finns i mitt liv speciellt nu <3

Saknar Casper så det gör ont även T men försöker inte tänka på honom alls för det gör för ont.


Sen det man fick höra igår svider så jävla hårt ihjärtat.... Kan inte ens tänka mig de...  händer det så vet jag fan inte vart jag ska ta vägen iaf nu den närmaste tiden iaf...!  SMÄRTA!!


Love C o T <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Sjöström - 22 september 2012 00:14

Ligger i sängen.. Andra natten. Går i säng med ett leende, det var länge sen :) Vill tacka och sänka en stjärna till er alla som har funnits/finns vid min sida under allt detta. Ni ska veta att det betyder och satts sig rakt i hjärtat. Trodde visa ...

Av Veronica Sjöström - 21 september 2012 22:24

Min andra dag hemma. Har gått bra faktiskt än så länge :)Känner mig gladare som person och har faktiskt blir lugnare redan känner jag. Otroligt skönt.   The new life begins ;)   Saknar min son så otroligt mycket så att jag börjar gråta nä...

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 23:13

Denna kväll slutade bra till slut, fick prata av mig ordentligt om alla mina känslor och tankar som jag dock inte har gjort tidigare sen allt började. Vill tacka den personen så hjärtligt ...

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 16:32

Har hamnat i en grop som dom kallar det här. Hoppas den försvinner snart.....

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 10:41

Nu är det 3 dagen jag ligger här. Och det känns faktiskt bra att nu får jag hjälp och allt. Trodde allt skulle vara farligare men inte det alls. Är väl ensamt och saknaden är stor av mina två hjärtan. Pratade med T igår och när han sa att det kan ...

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards