CaspersMamma

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Veronica Sjöström - 3 september 2012 12:14

Riktigt skäms på mig. Hade glömt bort att jag hade denna blogg :P  Haha. Men nu har jag skaffat appen på mobben så nu jäklas ska de bloggas ;) 

Mycket har hänt sen sist, lilleman är nu 9 månader på torsdag. Känns så underbart men tycker tiden springer iväg verkligen <3 Han är det bästa som någonsin har hänt mig. Men var på akuten igår och han har fått öroninflamastion :/ men snart är det borta :) Han har fått två tänder och fler på gång. Lärt sig klapphänderna, säga mamma o pappa. Men inge kryp eller gå ännu men inte långt ifrån :D



Han ligger och sover här brevid mig medans vi väntar på hans meducin som hans pappa ska komma förbi med.


Har förresten färgat hårt..från brunt/svart till blond men det ska bli mer blont och lilla underhår :P

Måste försöka fixa de innan ihelgen då jag och syrran ska ut och parta :) Syrran kommer upp från sundsvall :) <3


Ne nu ger jag upp detta har tusen saker att skriv om men allt kommer efter som. ska lära mig att blogga via appen nu :)




Av Veronica Sjöström - 3 september 2012 12:14

Riktigt skäms på mig. Hade glömt bort att jag hade denna blogg :P  Haha. Men nu har jag skaffat appen på mobben så nu jäklas ska de bloggas ;) 


Mycket har hänt sen sist, lilleman är nu 9 månader på torsdag. Känns så underbart men tycker tiden springer iväg verkligen



Han ligger och sover här brevid mig medans vi väntar på hans meducin som hans pappa ska komma förbi med.


Har förresten färgat hårt..från brunt/svart till blond men det ska bli mer blont och lilla underhår :P

Måste försöka fixa de innan ihelgen då jag och syrran ska ut och parta :) Syrran kommer upp från sundsvall :) <3


Ne nu ger jag upp detta har tusen saker att skriv om men allt kommer efter som. ska lära mig att blogga via appen nu :)


LOVE T




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards