CaspersMamma

Alla inlägg under december 2011

Av Veronica Sjöström - 10 december 2011 11:32

Märkte att jag var riktigt trött när jag skrev sist :P Hade skrivit veckor ang Casper  haha. Tok fel. Ursäkta.

Idag är lilleman 4dagar gammal.. :D Tycker tiden springer iväg.. helt sjukt! Känns som en dröm man inte vill vakna upp ur, är så otroligt kär och blir de bara mer o mer o mer... Älskar mina pojkar så det är helt sjukt och obekrivligt <3


Finns tusen saker jag vill skriva ang Casper och min kärlek till honom men ska inte tjatta hål i skallen på er :)

Han har då hinnit träffa en massa folk, mormor,morfar,farmor,gammfarmor, morbror, moster, kusin m,m..:D  <3


Nu ligger han och sover här brevid mig i soffan och man vill bara pussa sönder honom.

Har fått sova rätt mycket inatt, nätterna börjar bara bli bättre och bättre. Första natten hemma var lite jobbig för då hade lillen ont i magen..:/


Här kommer några underbara bilder <3

     

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Nu har vi fått rejält med snö inatt.. äntligen vit och mysigt ute <3


Kommer förresten inte blogg så mycket nu dom närmaste veckorna iaf, ska försöka så mycke som möjligt men vill spändera min tid med familjen <3

Av Veronica Sjöström - 8 december 2011 11:06

Äntligen har vår underbara Casper kommit till världen :D sååå sjukt och obeskrivlig känsla. Allt känns som en dröm, den finaste drömmen någonsin <3

Allt gick fort på förlossningen och allt gick bra :D <3


Här kommer några bilder <3


       


Där är han bara några veckor gammla <3 <3 <3


Idag ska vi till läkaren och göra massa kontroller på lilleman, hoppas allt är bra bara :) Nu ska jag mysa med lillen, vill inte missa en sekund med honom <3

Av Veronica Sjöström - 1 december 2011 06:16

Ja idag är den 14 dagar kvar tills man är beräknad, har börjat fått småa förvärkar..:)

Vill att lilleman ska komma nu <3

Igår vart det stor bak hos lilla mor. Vi gjorde lussekatter, bullar, pepparkakshus, drömmar. Skulle göra mer men vart så trött och hade värkar. kanske forsätter idag men få se hur jag mår senare. Har sovit som en kratta inatt, tror jag har varit på toa 5 ggr inatt.

Och sen har jag haft en stor snarkade björn brevid mig som är jätte sjuk :/ Min lilla älskling. Tycker så synd om honom, hoppas han är piggare idag.

Igår var han sista arbetsdag på jobbet, det var bara säsongsanställning så idag ska han på ams och håller tummarna att han hittar något nytt jobb fort, men det tror jag han göra.


Igår när jag låg i badet ringde de på dörren och älskling går och öppnar.

Där stor det några ungdomar i 16 års åldern och tigger pepparkakor..hmm.. mysko och obehadligt efter vad allt som skrivs och säg nu förtiden om att man ska passa sig för tiggarna och att dom kan ha koppling till alla inbrott och så.  Inge skojigt men tur så lär dom inte komma efter som storfot öppnade dörren :D Hihi.


Att inte folk kan ta saker och ting bättre när man säger åt dom vad man tycker och tänker, utan allt ska tas fel och bli tjafs. Faan har ej tid eller ork med sånt.


Nu blir det spel på facebook och lite film. Hoppas på att få somna om lite så man orkar med dagens äventyr <3

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards