CaspersMamma

Alla inlägg under juni 2011

Av Veronica Sjöström - 28 juni 2011 11:25

idag blir det besök hos frissan :D Nervös :D har tänkt bli kort hårig. har just nu höret nästa till svanken och nu tänker jag klippa mig kort :P Hihi


Idag är det fiiin vädret ute, solen lyser och det e varmt och skönt :D

Efter frissan idag ska jag och älskling shoppa kläder :D


Ihelgen fyller vi både år så vi fredag väntas det stor fika för alla underbara vänner :)


ne nu ska jag leta bild på hur jag ska klippa mig :)



Tjingeling!   

Av Veronica Sjöström - 27 juni 2011 11:27

Älven är nu nära för caben... Får ej igenom den på besiktningen. Handbromsen och bromsarna vägrar typ vilja funka helt och bakaxel helvete vill inte vara still  haha...!


Trött som fan e man i dag men funkar...  Helgen har varit underbar, haft inneboender hela helgen :)  Vart fylle chaffis både fredag och lördag. Vart norrbyskär en sväng oxå.. mycket skratt vart det fast vi vart fast där haha :D

Vill ba tacka alla för en underbar midsommar med god mat och mycket skratt :D @--->---


Nu taggar vi för fullt Wheels på lördag, älskling fyller 20år då oxå :D hihi Så fyller chaffis blir man igen i fin caben :D


Babis mår bara bra.. magen växer lite lite lite... Har haft lite ont men gått att leva iaf! :) Ultraljud nu den 12 juli :D <3

tycker den kan komma ut snart.. vill ju träffa stjärnan :D <3


Ne nu blir det lunch rast :)


Tjingeling!   

Av Veronica Sjöström - 22 juni 2011 15:09

idag har vi besiktat bilen, vart 5st 2:or. killen som bes var ju typ ny och skulle visa sig kunig... haha han drog på hela bilen med fingret och luktade. kollade varenda sak i hela tiden, sånt som jag aldrig har sett någon annan göra..!  Idiot!

men men innan den 29:e ska det vara bes igen.


Magen mår bra :)  Har tyvärr ej börja fått mage men det e ju för att man e små fett ;P hehe


Trött som fan, ikväll blir det tidigt, ska upp 4 börjar kvart i 5 :S Ska trimma refugerna här i stan :)



Tjingeling!!   

Av Veronica Sjöström - 20 juni 2011 08:41

Ihelgen vart det fylle chaffis och älskling och hans kompisar. Det slutade att det vart lite för mycke :P 

Idag börjar dom tapetsera om hemma hos oss :D Så nu sover vi i vardagsrummet. Dom ska fixa sovrummet vårat, kläkammaren och köket :) Hoppas det blir bra. Valde tapeterna i stress :S


Magen växer sakta men säkert, förre veckan var jag dålig hela veckan.. men nu känns det mycket bättre :)  Bvc i dag klockan 3 :) knappt en månad kvar tills ultraljudet :D Längtar :D


Ikväll blir det en tidig kväll, ska fixa nå musik från farsans dator och älskling ska ut till rödå och fixa ihop det sista på caben sen blir det bes för den på onsdag :D håll tummarna :)


Ne nu är rasten slut :)



Tjingeling!   

Av Veronica Sjöström - 17 juni 2011 14:56

har varit sjuk sen halva måndagen.

Mått illa, spytt direkt jag har ätit något, fått spy reflexer hela tiden, dyng känslig mot lukter m,m. Mått riktigt skit men verkar som jag är på bättringsvägen nu iaf :) Jobbar idag.

Veckan har annars varit bra, haft främnade lite nu och till, trevligt :D


Ne nu ska jag göra helg :)


Tjingeling!   

Av Veronica Sjöström - 13 juni 2011 08:31

Har ej skrivit på ett tag på grund av att jag har mått riktigt skit.

Gravidetsförstoppning. Inge skoj kan jag lugnt säga. Vart in på akuten och där gjorde dom inte mycket. men fick lite hjälp.. ska dricka nå skit varje morgon nu, men nu är det 3 dagaen och kan ej forsätta, får spy reflexer hela tiden och känns som om jag ska spy. Slö i kroppen.

Men men måste bara bita ihop och jobba på.


jobbade igår på handlarn i rödå. Gick rätt bra men kände att man inte var helt kry i kroppen.

Nu e man på andra jobbet, åt kommun. kallt och skit väder är de :(

Längtar tills man kommer hem så man får sova... trött!


Vill bah bajsa normalt!!!   


haré gött folket!  


tjingeling!   

Av Veronica Sjöström - 7 juni 2011 13:21

Haft lång ledigt... skööönt!  Hann med det en efter det andra men har mest vart och fiskat, fått riktigt fina gäddor.

Prövade gäddmete för första gången och det var riktigt skoj :D  Så det blir mer sånt i sommar. Det är typ det enda man kan göra när man är gravid. Alla andra ska bara supa.


Nu blir man ensam med kisse i lägenheten, jag och killen har bestämmt att bli särbos iaf en tid fram över sen får man se. Känns skönt på ett sätt, rädda förhållandet innan det brakar ihop men jobbigt är det. Gick och la mig ensam inatt med tårar i ögonen. men men bara bit ihop.


Magen växer och jag med den :P Babis mår bara bra men har tyvärr blivit förstoppad :S Drygt som fan!



Nu är det fika som gäller..:)


haré gött folket!!  


Tjingeling!   

Av Veronica Sjöström - 1 juni 2011 10:59

Har haft fullt upp igår här på jobbet så jag hann tyvärr inte skriva något!

jadu vad har hänt..?! Hmm..

har varit två ggr åt skellefteå för att äta på krysset haha..

sen i Bastuträsk för att en polare skulle hämta ett däck och fick även se hur mitt ex bodde.  Små intressant. Glad att han har det bra och är kär och så.

Är glad att man kan vara vänner efter åt och inte värsta finder när man har så mycket gemensamma vänner och så.


Imogron e man ledig... JIPPI! Men på fredag jobbar jag halva dagen här på kommun och sen iväg och jobbar på handlarn sen.

Men pengar ger de iaf.


Har köpt ett jätte snyggt skötbord som man har på badkaret, tar ingen plats och är säkert! :D Mycket nöjd.   


Baksidan är nu klar, nu ska man dit med möbler och blommer och sånt :D  ÄNTLIGEN! :D


Ne nu är det lunch sen blir det "tandis" sen hem o sova en stund. Vart lite sent igår.


Haré gött folket!   


Tjingeling!   

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards