CaspersMamma

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Veronica Sjöström - 12 september 2012 22:08

Nu kommer kvällen/natten :( har iaf världens bästa mamma som ska ta casper inatt ifall jag somnar så jag får sova <3

Hoppas jag får sova.

Jag o T har pratat ikväll allmänt och känns så skönt att ha han där för han är ändå den jag har varit med 24/7 och bara släppa allt går ej och att få prata med honom genom att han är min bästa vän så känns det skönt.


Ne nu ska jag hoppa isäng så håll tummarna för mig :)

Av Veronica Sjöström - 12 september 2012 17:28

Fick svaret nu....!  Som jag trodde..


Han vill bara vara vän med mig.


Men är iaf glad att han vill vara vän med mig pågrund av casper och så.


Hoppas bara vi kan hitta på saker jag han och casper mellan åt för caspers skull iaf.


Av Veronica Sjöström - 12 september 2012 15:54

Sitter vid datorn nu så jag kan skriva mera.

vet ej var jag ska börja mer än att jag vill så otroligt mycket ha tillbaka min kärlek.

Vill ge han min kärlek. få och bli älskad av honom. Har aldrig insett förens nu hur mycket han betyder och hur mycke kärlek jag har till honom som jag vill ge.

Har behandlat han illa riktigt illa.. och mår riktigt dåligt och hatar mig själv över allt jag har gjort honom.

Han har i fler månader/år sagt att jag ska söka hjälp men har inte velat lyssna och bara varit sur och skit. Men allt har varit pågrund av min rädsla och jag har inte velat se att jag måste verkligen söka hjälp.

Synd bara att det skulle behöva gå så här långt. Men bättre sent än aldrig.

Pratade med läkaren idag och dom har satt akut på mig så det ska börjas en utredning nu och känns så skönt faktiskt men är riktigt rädd. Hade viljat ha min kärlek brevid mig.

Idag pratade vi riktigt och jag fick förklara mig och vad jag har insett under dessa dagar och det kändes riktigt skönt och hoppas han litar på mig och ger mig den chansen igen. för han kommer ej bli besviken denna gång. ALDRIG!

Vill åldras med honom, få och bli älskad, respekter honom, lyssna på honom, ge han min kärlek, bilda familj igen med våran son, se honom tillsammans växa upp och få ett eller fler syskon. Gör våra drömmar verkliga tillsammans.

vet inte om jag har förlorat chansen totalt  genom att jag drog in våran 9 månaders son i vårat bråk och jag kommer aldrig någonsin förlåta mig för detta. Känner mig som en dålig mamma. fattar inte nu i efterhand hur jag ens kunde detta. Han har förlåtit mig lite iaf men förstår honom om han inte kan det och då är det rätt kört för oss men hoppas verkligen han kan det och ger mig chansen.

Vill må bra,skratta, ha skoj, hitta på saker tillsammans med honom..!

Förr vart jag sur på honom för inget alls hela tiden, lyssnade inte på honom, gav han ingen kärlek.. ursch vilken mäniska jag har varit. Han som har varit så underbar mot mig alltid ställt upp och funnits där och gett mig en sån fin son och han har fått tillbaka INGET.

Vill bevisa för honom hur mycket han är värd. 

Men förstår hans rädsla och har sagt förr att det ska aldrig hända igen så. Men denna gång är det till 1000000000% att det aldrig kommer hända igen.  Men vill visa.


Kan han inte bara ringa och säga ta casper och kom hem.

Starta ett nytt liv tillsammans ett liv med kärlek.


Slut med allt onödigt bråk!

Sen ska jag sluta lyssna på vad andra säger vad jag ska göra och säga för det blir så satans fel så jag blir arg på mig själv att jag ens gör det så. så SLUT!


Önskar min dröm kan gå i uppfyllelse. Ingen i hela världen skulle vara gladare och lyckligare än jag.


Men han skulle tänka på vad han ville så det är bara att hålla tummarna och inte tjata och hopppas hoppas hoppas han ger mig en chans, en sist för det är de enda jag behöver för att bevisa.


Varje gång jag pratar med honom så blir jag varm och glad.. en känsla jag aldrig haft tidigare. hihi känner mig lite fjortis. Varje gång det plingar i telefonen så hoppas jag det är han som ska skriva nå fint eller be oss komma hem att han har bestämmt sig. Önskar han kunde bestämma sig idag till de bra. men detta kommer nog ta några dagar dock :( och ju mer dagarna gå ju mer rädd blir man för svaret.


Äntligen har jag fått skriva av mig, har säker missa tusen saker jag vill skriva men tagenterna brinner snart :)



HÅLLER TUMMARNA!


Jag älskar dig och saknar dig Thommy Johansson <3




Av Veronica Sjöström - 12 september 2012 15:06

Mitt liv rasar på grund av mig själv att jag inte har insett hur stört mitt humör är och massa saker. Jag håller på tappa den jag älskar mest pågrund av att jag har behandlat honom som skit och det är inte förens nu jag inser allt och allt det fina vi hade. Vill bara spola tillbaka tiden och visa han respkt, lyssna, ge han den kärleken som är enorm till honom <3 ska träffa läkaren på måndag, fick en ny läkaren av någon anledning. Och nu har dom satt mig på akut så hoppas detta går fort..! Älskar Thommy Johansson så enormt och både jag och Casper saknar honom så otroligt mycket <3 bara han kunde förstå och lita på mig att det blir ändring denna gång <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards