CaspersMamma

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Veronica Sjöström - 25 maj 2011 11:29

solen skinner men regn på g tror ja   

Idag blir det att fixa lägenheten iaf baksidan.. gräva och lägga sand och sen dit på plator :D Ska bara komma ihåg att ta före och efter bilder. Älskar att göra om.. hihi! Glömde ta bilder på framsidan. *smäll på rOmpan*   

Men innan vi göra något ska vi till min älskade syster Savannah och fira henne, hon fyller nämligen år.. och åldern pratar vi inte om *host host* :P hehe

Av mor o far ska hon få en takfläkt och av mig och älskling ska hon få en grill, hoppas hon blir glad   


Idag har man mått så där.. trodde jag skulle spy i morse, mådde riktigt illa men gick över som tur va   


Tyvärr gick inte katterna ihop för fem öre så smulan åkte tillbaka  på landet till svärmor.


Nu ska jag spionera lite på blocket   


Haré gött folket!  


Tjingeling!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards