CaspersMamma

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Veronica Sjöström - 6 maj 2011 11:09

Fredag, äntligen helg :D Skööönt!!   

har åkt med klotter bilen på jobbet nu i två dagar, riktigt skoj faktiskt. Har spolat platorna på stan och sen varit och spolat av brorna här i stan men är inte klar ännu har kvar massa här i stan och i hörnefors och holmsund men holmsund ska vi ta nu efter lunchen :)

Roligt och se resultat :)

Ikväll har jag ingen aning vad som händer, kanske bara film och lugnt! Sugen på att fara och bada i ö-vk imogron men verkar bara vara jag och älskling som vill de :P Mobbade!

Men idag är vi bjuden på middag hos mor och far :) Mycket trevligt!


Ska försöka pyssla på med lägenheten oxå.. försöka få upp hyllor hitta en gästsäng och lite smått och gott :)


ska börja dela med mig med bilder och låter och sånt men genom att jag skriver oftast när jag är på jobbet och har inget på denna dator tyvärr. Men det kommer de med :)


Babis mår bara bra, ska till barnmorkan den 16:e inskrivning och så :D

Börjar bli lite uppblåst kring magen :)

*Längtar*    


Snart blir det dags att börja pyssla på med barnrumet/gästrumet   


Ne nu ska jag spionera runt lite här på nätet och sen är lunchen slut!


Haré gött folket!!


Tjingeling!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards