CaspersMamma

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Veronica Sjöström - 18 maj 2011 11:31

Snart är det helg :D Skööönt. Imogron och fredag jobbar jag ensam, ska bli skoj o skönt. Resten av arbetskamraterna ska ner till s-holm.


Längtar tills vi får pengar.. nästa vecka :D Då blir det att shoppa saker till lägenheten och lillen :D Ska börja i tid med blöjer :P hihi *mysigt*


På midsommar bestämmde vi att vi skulle vara alla syskon + respektive men har alltid sagt att vi syskon tillsammans kommer aldrig gå ihop och redan nu börjas det så jag har bestämmt att jag hoppas över det. Få se om vi ska fira med älsklings familj och kanske några vänner.

Tycker inte midsommar är något speciellt direkt. Supar dag för visa men ja..!


Vädret idag.. huvvaa.. var sol och skönt men nu kommer regnet sakta men säkert. :(


Vill fiska :D


Ska gå och lyssna på skvaller nu :P


Haré gött folket!  


Tjingeling!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards