CaspersMamma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Veronica Sjöström - 10 oktober 2011 08:53

God mogron sverige :)

Nu sitter man och glor på vakna med the voice och äter lite gröt :)

Älskling är på jobbet som vanligt.

Trodde det skulle vara vitt ute nu när man vaknade men icke de :/

kom snö kom :D


Vill väga mig...:D  Har gått ner 14kg redan så vill se vars jag är nu.


Vad ska man hitta på för bus idag då? hmmm...


En sak jag bara måste skriva av mig på innan jag exploderar...!

Hur fan i helvetet kan man leka med folks känslor på de sättet?!

varför inte bara säga sanningen, du kommer längre med det men tror inte du vet riktigt vad sanning är heller!!!  Lider med folket så MYCKET! Visa borde själv bli utsatta för samma sak..så dom får känna!!!


Neee nu ska jag inte gräva ner mig och bli på dåligt humör.

Idag får man stor besök av älsklings lillebror och hans brud, dom ska vara här till imogron :) Trevligt Trevligt!!


Förresten har ju blivit delägare till en häst jag har haft med att göra förr i tiden som min faster och kusiner har haft :)

men kan tyvärr inte delta så mycket nu när jag ska ha bäbis men sen ska jag upp på ryggen :D  Hon är lite tjok men det försvinner med tiden. hon heter elmita och är lika gammal som jag 26 ;) En nordsvensk tjej.

        



Av Veronica Sjöström - 9 oktober 2011 20:09

Ursäkta såå mycket att jag inte varit in något och skrivit. Haft fullt upp och mått lite dåligt på sista tiden.

Har iaf slutat jobbat nu. sista dagen var förra fredagen. Sen dess har det varit flytt från eskeltuna till sundsvall.. hjälpt syster A bara.

Vi bor kvar i Umeå :P så lugn :)

Bäbismagen växer och växer, nu är det bara två månader kvar. Kön kanske vi får veta på fredag för då är det ultaljud igen :D 

Bäbisrummet börjar bli klar, lättare och göra allt klart om man får veta kön oxå.

Jag har slutat med lillamåndet tabletter nu. Börjar må mycket bättre nu än vad jag har gjort tidigare iaf och det känns riktigt skönt att slippa att spy fler ggr per dag och har värk jämt.


Vann iaf 100kr idag på bingo lotto :P hehe


Funderar om man får färgahåret medans man är gravid?!


Ne nu ska jag och älskling se lite Wallander sen isäng för gubben jobbar ju imogron så då blir man ensam :/


Kram på er alla <3

 

<3   <3


Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards