CaspersMamma

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Veronica Sjöström - 11 oktober 2011 15:59

Ja just det, snart är det middags dags och vetefan vad man ska göra för gött?! Fiskpinnar och potatismos? Vad tycks? hmmm

Älskling är hemma på 45min så något måste jag komma på. Vi har även Sebb och rebeca på besök ännu så dom ska oxå ha middag :)


Gud vad bäbis sparkar och ha sig :D MYS! Kan tiden bara gå fort nu...!


Jag har en fråga jag skulle vilja ha svar på,

om man färgarhåret brunt. Hur skaddar de barnet?

Har inte tänkt göra de men undrar bara. Hoppas på svar iaf.

 

Nu är det unga mödrar på tv.. dags och för soffläge tills maten ska börjas med :)

Av Veronica Sjöström - 11 oktober 2011 14:53

Säljer denna tattueringsmaskin + allt på bilden även tuber och nålar. Svarta påsen är handskar! Maila för mer info.

 

även

Volvo 740 tic. Ny bytt turbo m,m... Maila för mer info.

  

Av Veronica Sjöström - 11 oktober 2011 10:20

Kolla vad älskling har köpt till lilla bäbisen :D <3

Det är bara bodysen och haklappen, lånade bilden från google.

 

<3


och här har vi skötsbordet vi köpte :)

  














Av Veronica Sjöström - 11 oktober 2011 08:13

Har hört så mycke skit om tradera. Att man inte får sakerna och att dom bara lurar folk dom flesta iaf.

Men jag tog chansen för jag såg en söt bodys som ett företag sålde. Jag vann. Jätte glad men fick aldrig paketet. det skulle ta 2-3 veckor och det är  4 veckor sen. Lämnade ett omdöme "dåligt omdöme" pågrund av att jag har betalat men får aldrig paketet. Företaget svara inte på mail eller telefon.

imorse när jag vaknade så hade jag får mail från tradera där det står att jag har fått ett neg omdöme av det dära företaget. anledningen stod " Leverans 2-3 veckor, INTE BRA!Halllååå?! Kolla när jag vann och kolla när jag betalade så ser dom ju att det var för 4 veckor sen...! Aldrig mer tradera. Blir så förbannad när man får ett sån omdöme när man har gjort allt som skas och har väntat längre än vad jag ska..! Dom kan väl skriva 2-4 veckor om dom är så osäker på tiden eller skicka tillbaka pengarna om det strular eller något!!!


jaja...  Har nyligt vaknat men trött som bara den idag, rebeca och sebb ligger och sover och älskling är på jobbet :) han e så duktig så :D

Vill ha julafton NU.. längtar sååååå.. Då sitter man med godmat och förhoppningsvis god stämmning och trevligt sällskap och troligen LILLA BABIS i famnen




Älskling kanske ska byta till sig en bil i slutet av veckan.. jätte fin iaf på bilderna.. combi 855 mot hans tic. Men nu är det så att jag vill ha den :D hihi den är snygg och det är en combi. Jag har en 740 själv men får tyvärr inte in barnvagnen i den utan att hålla på ta lös däcken.. drygt?! och älskling vill ha en bakljusdriven bil och det är ju min ;P Så då kan vi byta.. någon annan som håller med mig kanske?! :D :P hihi


Ne nu blir det mat i magen och Wordfeud :D heter verki85 där :D

 



Kramiiiis

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards