CaspersMamma

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Veronica Sjöström - 19 oktober 2011 22:11

Var på UL idag..:D Allt såg bra ut, lillen vägde lite mycket men ingen fara alls. Lite utrymme har han så jag förstår varför han sprakar så mycket :)

Men det är en pojkke men det är inte 100% säkert men hon som gjorde UL sa att hon skulle då inte köpa rosa kläder ifall :D :P  Thommy hade rätt iaf, han gissade på en pojkke och så vart det oxå..:D  Nu får han lära lillen hyss som han vill eller alla vill :P haha

Älskar mina pojkar såååå <3



Idag har det varit full rulle... hit och dit...men trevlig var de iaf, fått barnkläder..:D


Vann förrsten veckans DVD på mixmegapool hemsida.. trodde inte dom skulle gå ut med min andledning varför jag skulle vinna.. men det gjort dom i RADIO... Höll på dö när jag fick hör de via en kompis men har inte själv hört de.. VILL!!!  Men vars filme fast 5 :D så nu har man alla filmer av dom.



Nu blir det film med folket iaf sen sängen :)



Natt natt <3

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards