CaspersMamma

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Veronica Sjöström - 12 oktober 2011 19:42

Vill tacka er alla som brydde er om förra inlägget jag skriv. men allt vart ett stor missförstånd. Men tusen tack ändå, de värmde :)   


Nu har vi sett alla johan falk filmerna snart :P  Har fått resten av alla beck och Wallander på posten måste bara hämta ut dom :D 


Imorgon kanske älskling byter bort bilen mot en fin fin bil.. håller verkligen tummarna   

Av Veronica Sjöström - 12 oktober 2011 16:16

Är det verkligen sant?!

Vad händer?!

Huggen i ryggen rejält denna gång. Inte första gången men denna gång var det hårdare än nånsin.

Vet ej vad jag ska göra säga tycka tänka längre om dig.

Kommer aldrig kunna lita på dig igen. ALDRIG!


 

Av Veronica Sjöström - 12 oktober 2011 14:12

Nu har man naglar :D känns så skönt men ovant.

Har varit och handlat med rebeca, vart även en cheesburgare på donken :P

 


Nu sitter vi och glor på Johan falk  Vapenbröderna

  




Av Veronica Sjöström - 12 oktober 2011 10:55

Nu blir det iväg till Willys och handla lite sen blir det hem och göra lösnaglar som jag har längtat länge efter att göra på mig själv.

Vill att mina vanliga ska växa och då är de bra med lösnaglar sen får vi se om jag vågar ge mig på att färgahåret :P Hehe


Samma fråga idag igen, någon som har förslag på middag idag?! :D


Ska ta och väcka lilla rebeca nu och hör om hon ska med :)

Av Veronica Sjöström - 12 oktober 2011 08:57

Är det bara jag ska tycker det är mycke offroad körningar nu för tiden?!

Igår var det en lastbil norröver och nu på morgon just utanför stan, förra veckan var det en söder ut. Tur att ingen blir skaddad men vad händer?! Lite läskigt juh.



vad livet och vad man tycker kan ändras fort.. Ibland ta det bara stop och inget man kan göra åt det tyvärr.

Är så snuskigt less på allt nu så jag vet inte vars jag ska ta vägen! Får se vad denna stig går.


Trodde den underbara snön skulle komma inatt men inte de. Kallt är de :S

Vad händer idag?! Jadu ska försöka få något gjort men mår lite små illa idag. Men lilla babis skuttar runt där inne :D <3


Nu blir det frukost!

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards