CaspersMamma

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Veronica Sjöström - 31 oktober 2011 11:08

Måndag... sovit sisådär.. senadrag och helvete hela tiden..:(

Imorgon bitti sticker jag och mamma ner till sundsvall och ska lämna Annica(syster) hennes son och kille.

Synd att man inte ha pengar så man kan shoppa lite på ikea..:P Hade varit nice nu när man ska köra combin ner, mycke plats :D


Förresten fick veta är lilla thommy att han skulle bara fixa upp fin bilen (combin) och sen skulle jag få den... gullungen min <3 Självklart byter vi ju bil med varandra så han får min glt, ska bara bes den.

Ibland undrar jag hur thommy står ut med mig, jag är inte perfeckt, ett jävla humör och envis..! Han gör det förjävla bra ibland :D<3 utan han skulle jag och casper inte finnas här och må så här. Tusen tack älskade man/pappa för att du finns i våra liv och alltid ställer upp! <3


  

Stor trivs med denna bil <3


Ne nu blir det soffläge och hoppas de börjar nå bra på tv snart! 



Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards