CaspersMamma

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Tradera?!

Av Veronica Sjöström - 11 oktober 2011 08:13

Har hört så mycke skit om tradera. Att man inte får sakerna och att dom bara lurar folk dom flesta iaf.

Men jag tog chansen för jag såg en söt bodys som ett företag sålde. Jag vann. Jätte glad men fick aldrig paketet. det skulle ta 2-3 veckor och det är  4 veckor sen. Lämnade ett omdöme "dåligt omdöme" pågrund av att jag har betalat men får aldrig paketet. Företaget svara inte på mail eller telefon.

imorse när jag vaknade så hade jag får mail från tradera där det står att jag har fått ett neg omdöme av det dära företaget. anledningen stod " Leverans 2-3 veckor, INTE BRA!Halllååå?! Kolla när jag vann och kolla när jag betalade så ser dom ju att det var för 4 veckor sen...! Aldrig mer tradera. Blir så förbannad när man får ett sån omdöme när man har gjort allt som skas och har väntat längre än vad jag ska..! Dom kan väl skriva 2-4 veckor om dom är så osäker på tiden eller skicka tillbaka pengarna om det strular eller något!!!


jaja...  Har nyligt vaknat men trött som bara den idag, rebeca och sebb ligger och sover och älskling är på jobbet :) han e så duktig så :D

Vill ha julafton NU.. längtar sååååå.. Då sitter man med godmat och förhoppningsvis god stämmning och trevligt sällskap och troligen LILLA BABIS i famnen




Älskling kanske ska byta till sig en bil i slutet av veckan.. jätte fin iaf på bilderna.. combi 855 mot hans tic. Men nu är det så att jag vill ha den :D hihi den är snygg och det är en combi. Jag har en 740 själv men får tyvärr inte in barnvagnen i den utan att hålla på ta lös däcken.. drygt?! och älskling vill ha en bakljusdriven bil och det är ju min ;P Så då kan vi byta.. någon annan som håller med mig kanske?! :D :P hihi


Ne nu blir det mat i magen och Wordfeud :D heter verki85 där :D

 



Kramiiiis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Sjöström - 22 september 2012 00:14

Ligger i sängen.. Andra natten. Går i säng med ett leende, det var länge sen :) Vill tacka och sänka en stjärna till er alla som har funnits/finns vid min sida under allt detta. Ni ska veta att det betyder och satts sig rakt i hjärtat. Trodde visa ...

Av Veronica Sjöström - 21 september 2012 22:24

Min andra dag hemma. Har gått bra faktiskt än så länge :)Känner mig gladare som person och har faktiskt blir lugnare redan känner jag. Otroligt skönt.   The new life begins ;)   Saknar min son så otroligt mycket så att jag börjar gråta nä...

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 23:13

Denna kväll slutade bra till slut, fick prata av mig ordentligt om alla mina känslor och tankar som jag dock inte har gjort tidigare sen allt började. Vill tacka den personen så hjärtligt ...

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 16:32

Har hamnat i en grop som dom kallar det här. Hoppas den försvinner snart.....

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 10:41

Nu är det 3 dagen jag ligger här. Och det känns faktiskt bra att nu får jag hjälp och allt. Trodde allt skulle vara farligare men inte det alls. Är väl ensamt och saknaden är stor av mina två hjärtan. Pratade med T igår och när han sa att det kan ...

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards