CaspersMamma

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Veronica Sjöström - 4 juli 2011 11:15

nu jobbar man ensam i 3 veckor.. skööööönt :D

Ihelgen var det föddelsedags fika för mig och älskling :) Riktigt trevligt.

Sen så var det Wheels här i Umeå och det vart riktigt mycket och fina bilar ute. Synd bara att man vart fyllechaffis åt fyllskallarna som drack lite väl mycket :P

Haft innebonde hela denna helg oxå. Lilla markus och patrik och emelie.


Magen växer.. har börjat känna av det mer. Lukter och jag går ej ihop nu.. på väg och spy hela tiden direkt det e nå skit lukt eller bara nån dålig lukt i huvudtaget!

Nu är spjälsängen köpt och ihop satt och skötbord :) längtar som bara den.

Nästa vecka är det ultra ljud :D MYS! Då kommer vi gå ut med till alla att vi ska ha en bebis :D


Syrran (Annica) har kommit hem och lilla bryan med (hennes son) som är 7månader nu och hur underbar som helt :D <3


Den andra syrran ligger på lassa och mår skit.. hatar sjukhus man ska ta mig i kragen och fara och hälsa på henne idag. Hoppas hon får komma hem snart, saknar henne och tänker på henne massor <3 <3 <3


Ne nu ska jag vänta på att älskling kommer med go maten från max :D  hihi


Tjingeling!   

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards