CaspersMamma

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Snön

Av Veronica Sjöström - 21 november 2011 10:46

Ja snön kom igår men försvann lika fort, men pojkarna Thommy och St och Tonta hann då sladda lite igår i vindeln :)

Dom vart som barn på nyss ;P

Synd bara tontas bil skulle börja bråka!!


Helgen har iaf varit mycket trevlig och rolig :) Tack allt folk!

Igår vart det kaffe rep här hemma hos oss :)


Nu e det måndag, och städa skulle man ha gjort. Inte länge kvar nu till lilla underbara Casper kommer till världen <3 Namn tuttarna är beställda och på väg sen har vi allt <3

Får även skilda världar 4-5 i veckan :D


En sak jag bara måste skriva av mig på.....!

Hur gammla är visa?! Finns det ingen ålder där man bara måste växer upp och börja bete sig.

Det är fan pinsamt detta du håller på med, skämma ut en bland ens vänner och bete dig så mot dom?!

Trodde inte detta om dig.

Sen ljuga rakt upp i ansiktet på mig att du inte säger något men så fort ena får i sig alkohol så öppnas käften direkt!!  Är riktigt besviken och förbannad!  Men som läget är nu kanske vore det bästa för evigt!



Nu blir det frukost och våra bästa år :D 

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

21 november 2011 11:01

Vindeln, jo tror det är bäst ni i norr håller er till att sladda som behärskar underlaget snö!

Har en kompis som hade en HEL fotbollsplan att sladda på, så när som på EN porsche... Sladdspåren gick mycket riktigt över hela fotbollsplan in i porschen... Och det var en kompis faktiskt! :-)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Veronica Sjöström

21 november 2011 16:33

haha okeej låter inge bra de :P Själva håller jag mig till snöhögar och diken då blir det inte så stora skador och dyrt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Sjöström - 22 september 2012 00:14

Ligger i sängen.. Andra natten. Går i säng med ett leende, det var länge sen :) Vill tacka och sänka en stjärna till er alla som har funnits/finns vid min sida under allt detta. Ni ska veta att det betyder och satts sig rakt i hjärtat. Trodde visa ...

Av Veronica Sjöström - 21 september 2012 22:24

Min andra dag hemma. Har gått bra faktiskt än så länge :)Känner mig gladare som person och har faktiskt blir lugnare redan känner jag. Otroligt skönt.   The new life begins ;)   Saknar min son så otroligt mycket så att jag börjar gråta nä...

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 23:13

Denna kväll slutade bra till slut, fick prata av mig ordentligt om alla mina känslor och tankar som jag dock inte har gjort tidigare sen allt började. Vill tacka den personen så hjärtligt ...

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 16:32

Har hamnat i en grop som dom kallar det här. Hoppas den försvinner snart.....

Av Veronica Sjöström - 19 september 2012 10:41

Nu är det 3 dagen jag ligger här. Och det känns faktiskt bra att nu får jag hjälp och allt. Trodde allt skulle vara farligare men inte det alls. Är väl ensamt och saknaden är stor av mina två hjärtan. Pratade med T igår och när han sa att det kan ...

Presentation


Livet från min sida

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

Massvis med olka bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards